Søg efter:

Klubmesterskab for kølbåde 2023

Klubmesterskabet fandt sted lørdag den 2. september 2023

Vi var seks startende både, og da sejladsen samtidig var den tredje i årets distancesejladser, deltog også en enkelt båd fra SKS (som dog ikke konkurrerede om titlen som klubmester).

Vi startede, som altid, dagen med fælles morgenbord og skippermøde. Starten gik kl. 10.30 i et fantastisk vejr som holdt hele dagen. Vejrudsigten have lovet svag vind, men heldigvis holdt det ikke, og vi kunne nyde op til 10,5 m/sek. fra vest, på en ca. 12,5 sømil lang bane.

Vinder blev debutant i kapsejlads i ISK regi, Finn Hansen i Svanen (Maxi 77 skolebåd).

Resultatliste

Klubmesterskab 2023

Billede fra sejlladsen

Klubmester 2023

Til højre, ny klubmester Finn Hansen, til venstre, medlem af kølbådsudvalget Henrik Wolsing Jensen.

Tak til vores præmiesponsorer: Tempo Bådsalg. Tempo Bådudstyr. BM Marine, Køge. RenBåd, Ishøj, Hummeren v. Sussi Sonneby

Klubmesterskab for kølbåde 2022

Lørdag den 3.september 2022

Resultatliste

Klubmesterskab 2022

Billede fra sejlladsen. Taget af Andreas Peter Bøgebo

Klubmesterskab for kølbåde 2018

Lørdag den 1.september 2018 ( hent indbydelsen her)

Klubmesterskab for kølbåde 2017

Klubmesterskab fandt sted Lørdag den 9. september 2017

Alle medlemmer af Ishøj Sejlklub uanset bådtype, sejlererfaring eller alder var velkommen.

Vi startede kl. 08.30 i klubhuset med fælles morgenbord. Kl. 09.00 med præsentation af banen og startlisten.

Første bådstart gik kl. 10.30.

Sejladsen startede med tørvejr og næsten ingen vind og endte med regnvejr og 4-6 m/s S.

Til venstre årets klubmester: Gert Dandanell I midten: medlem af kølbådsudvalget: Poul Erik Sloth Andersen Til højre: Claus Lethmar