Hvad sker der i Ishøj sejlklub i august 2023

Så har forhåbentligt rigtig mange af os haft ferie og forhåbentlig en god ferie, vejret har da gjort det spændende for dem der har været på vandet.

😊

Onsdag den 02-08
Afholder bestyrelsen sit første møde efterferien, mødet afholdes kl.18.00 men der vil være repræsentanter fra bestyrelsen kl. 17.00 hvis du har noget på hjertet.

Mandag den 07-08
Vi starter måneden med et møde for 60+ mandag den 07-08 kl.9.30 på første salen i klubhuset hvor der vil blive serveret en kop kaffe. Så mød op. Infomail er sendt til alle.

Lørdag den 02-09
Distancesejllads/klubmesterskab.

Sejlerskolen starter op igen mandag den 31-07 og der sejles mandag til torsdag eleverne har fået besked om hvilket hold de skal sejle på, og mon ikke Instruktørerne kontakter deres elever om starttidspunkt og praktiske ting.

Vi har desværre stadig ikke fundet nogen til at fortsætte Junior sejladsen så den er stadig sat i bero Går du rundt og tænker at det kunne jeg/vi godt tænke os – så kontakt Bestyrelsen.

På bestyrelsens vegne.