Ishøj Sejlklub er et fællesskab for alle sejlere uanset alder og køn.

Vi har altid plads til en til, om du er helt ny i sejler universet, erfaren sejler, bådejer og /eller søger kammerater/ fælleskab.

Klubbens formål er at fremme interessen for fritidslivet på søen. Dette søges blandt andet  ved afholdelse af kap- og tursejladser, øvelses- og navigationssejladser samt sportsfiskerture.

Ishøj sejlklub sejlerskole tilbyder DUELIGHEDSBEVIS med praktisk sejlads (fra maj til oktober) og navigation (fra oktober til marts). Læs mere under “sejlerskole” og tilmeld dig i god tid , da vi har venteliste.

Sejlerskolen giver medlemmer kendskab til navigation, sømandskab samt sikkerhed og ansvar til søs. Det er endvidere formålet at varetage medlemmernes fælles interesser med hensyn til plads- og lokaleforhold, samt at styrke kammeratskabet blandt disse ved afholdelse af klubaktiviteter og selskabelige arrangementer.

Vi holder til i Ishøj havn og du er altid velkommen til at kigge forbi klubhuset, hvor den hyggelige restaurant, Hummeren findes. Hvis du er nysgerrig efter at vide mere så kontakt os.