Ishøj Sejlklub er en levende klub med aktiviteter for børn og voksne, og har man lyst til bare at slappe af er der masser af plads til det også.
Vi har en aktiv kølbådsafdeling, som afholder kapsejladser, en aktiv motorbådsafdeling som bl.a. afholder fisketure og en aktiv juniorafdeling, hvor 8-16 årige kan lære at sejle.

Ishøj Sejlklub er medlem af Dansk Sejlunion, hvor der også er en række medlemsfordele. Se mere her

dfgfdg

Indmeldelse i Ishøj Sejlklub

Enkelt aktivt medlemFamilie på samme adresseSejlerskolemedlemPassivt medlem

Bemærk! ”Aktivt medlem” er enhver bådejer hjemmehørende i Ishøj Havn,
    der har valgt Ishøj Sejlklub som Foreningsmæssig tilknytning – i følge havnens vedtægter.
    Aktivt medlemskab fordres af alle med egen båd – i henhold til ovenstående – også pensionister, sejlerskoleelever og juniorer.

Motorbåds afd.Kølbåds afd.

Angiv Aktiv, Passiv eller Junior, samt Navn, Fødselsdato og Mobilnummer for hver person.

Hvis du har lyst til at blive medlem af Ishøj Sejlklub, er kontingentet p.t. flg.:

Enkelt aktivt medlemkr. 650
    Familie på samme adresseKr. 800