Hvad sker der i Ishøj sejlklub i september 2023

Nu nærmer efteråret sig med hastige skridt og sejl sæsonen går på hæld.

Det har i år været en blandet fornøjelse alt efter tidspunkt for ens ferie

😊

Klubben har startet et nyt tiltag som vi kalder 60+ Vi mødes om mandagen kl. 09.30 til morgenkaffe og hyggeligt samvær, arrangementet er for alle der har mulighed for at møde mandag formiddag, så går du hjemme så mød op og få et par hyggelige timer med gode sejler venner.

60+ arrangerer grill komsammen ved sejlerhuset (tidligere Juniorhus) lørdag den 16 kl. 14.00 og hvis det er dårligt vejr går vi indenfor. Alle er velkomne uanset alder.

Kølbådsafdelingen

Årets sidste sejlads afholdes lørdag den 2 september det er en kombination af klubmesterskab og den sidste distance sejlads.

Sejlerskolen

Undervisningen i praktisk sejlads kører (sejler) bare derudaf.

Praktisk eksamen for de elever der skal op vil være torsdag den 28 september kl. 17.00

Husk også at tilmelde jer hvis i ønsker at deltag i teoretisk undervisning i vinterhalvåret  – link til tilmelding.

Bestyrelsen

Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøde mandag den 11 september kl.18.00 på 1 salen i klubhuset.

Og traditionen tro kan man hvis man har noget man vil drøfte ris og ros eller gode forslag til aktiviteter møde bestyrelsen fra kl. 17.00

På bestyrelsens vegne.