Foredrag afholdt af HFmarine.dk i SKS klublokale

HF industri & Marine ApS er det firma i Danmark som besidder den største viden og erfaring indenfor epoxy samt marineprodukter i øvrigt. Den viden deler vi meget gerne ud af ganske gratis. Klik på billedet for at se tilbuddet om gratis foredrag hvor vi blandt andet fortæller om glasfiber reparationer, reparation af teakdæk, maling og lakering af båd samt osmosebehandling.

Vi fortæller om brugen af vores produkter som blandt andet omfatter West System Epoxy Epifanes Yacht Coatings (bådlak og maling), KiwiGrip skridsikker dæksmaling Dæksfugemasse fra TDS, Indpakning med HF Krympeplast og meget mere.

Foredraget afholdes i SKS klublokale, d. 13.november, kl. 19.00. SKS byder på kaffe/te, øl og vand