Hvad sker der i Ishøj sejlklub i april 2023

Efter en veloverstået generalforsamling med et fantastisk fremmøde (sarkasme kan måske spores) er vi klar til nye udfordringer.

Begivenheder i Sejlklubben

Tirsdag den 11. Bestyrelsesmøde kl. 18.00 og hvis du har noget du vil snakke med bestyrelsen om er det muligt mellem kl.  17 og 18.00

Lørdag den 15. kl. 15.00: Standerhejsning
Vi mødes ved flagstangen og derefter går vi på førstesalen og får en forfriskning. Derefter vil vi afholde et mindre arrangement med masse god mad og drikke (med en lille egenbetaling), hvor vi samtidig indvier vores nye TE- køkken på første salen. Så mød op og deltag.

Prisen for at deltage i dette arrangement er: 50 kr. for medlemmer af Ishøj Sejlklub.

Tilmelding senest d. 14 april kan gøres på:  MobilePay: 43037, eller Reg. nr/Konto nr: 1551-3326227900

Sejlerskolen

Lørdag den.01.: Sejlerskolen starter op med klargøring af skolebåde kl.10.00

Lørdag den 15. kl. 10.00: Sejlerskolen: Klargøring evt. søsætning. Alt efter hvor langt vi er nået.

Lørdag-søndag den 23-24.Sejlerskolen.: Klargøring samt mastepåsætning.

Kølbådsafdelingen

Lidt datoer fra kølbådsafdelingen til kalenderen.

Lørdag den 20-05: Distancesejlads.

Lørdag den 01-07: Distancesejlads.

14-15-16 juli: Fællestur til Klagshamn – alle er velkomne, også motorbåde. Ved dårligt vejr finder vi på noget andet – men afsæt dagene.

Lørdag den 02-09: Distancesejllads/klubmesterskab med efterfølgende spisning om aftenen.

Igen i år vil Pinseturen gå til Bøgeskoven – turen vil være for alle – både køl- og motorbådssejlere. Deltag gerne – det er rigtig hyggeligt!

På bestyrelsens vegne.