Hvad sker der i Ishøj sejlklub i maj

Mandage er der gang i Junior afdelingen – kom forbi og hils på.

Sejlerskolen starter på vandet fra mandag den 2. maj.
Vi har igen i år 8 hold af 3 sejlere der ønsker at tage den teoretiske del af duelighedsbeviset.
Der sejles mandag til torsdag i hele maj måned.

11. maj – Bestyrelsesmøde
Husk at hvis du har noget du vil drøfte med bestyrelsen, kan du møde dem på bestyrelsesmødet mellem kl. 17.00-18.00.

Lørdag den 14. maj arrangerer motorbådsudvalget fisketur, sejler du kølbåd er du også velkommen.
Tilmelding på liste i klubhuset.

Lørdag den 21. maj: kølbåds afd. arrangerer årets første distance kapsejlads – har du stor eller lille båd så deltag – det er en hyggelig dag på vandet. Nærmere info kommer snarest. Vi sejler efter LYS tal så målebrev ikke nødvendigt.

Lørdag den 28. maj: Vor jubilæumsfest afholdes i fest telt – der er endnu mulighed for at tilmelde sig.
I løbet af dagen foregår der en hel masse spændende ting omkring junior huset – så kig forbi.
Se program på vores hjemmeside: ishoejsejlklub.dk – her kan man også tilmelde sig til festen om aftenen.

Pinseturs udvalget arbejder på højtryk for at genskabe traditionen med en fælles Pinse tur.
I år er turen planlagt til at gå til Bøgeskoven. Nærmere herom snarest.