Hvad sker der i Ishøj sejlklub i august 2022

Så har mange af jer afsluttet en forhåbentlig dejlig ferie, og er klar på efterårets fornøjelser …..

Nedenfor lidt omkring kommende aktiviteter i sejlklubben.

Sejlerskolen

Vi starter op på fuld tryk i Sejlerskolen, hvor der sejles mandag til torsdag, og der er kommet nye elever til. Velkommen til jer. Instruktørerne står klar til at tage godt imod jer så det kan blive en god og lærerig oplevelse.

Sejler skolen vil til vinter starte et Y3 hold op, så nu vil vi også kunne tilbyde dette til vores medlemmer. Nærmere kommer snarest – der vil fortsat blive navigations undervisning til duelighedsbeviset.

Junior afdelingen

Sejladser med vores junior sejlere starter op, og der er stadig ledige pladser for nye sejlere.
Der sejles mandage fra kl. 17.00 – kig forbi om mandagen, og hils på vores engagerede instruktører.

Voksen jollesejlads

En håndfuld voksne i deres bedste alder er begyndt at sejle jollesejlads. Det er hver torsdag kl. 17.00 hvor der sejles ud fra juniorhuset, med efterfølgende moleøl/sodsavand.

Klubben har 3 Laserjoller og en Flipperjolle der kan benyttes, og vi har altid følgebåd med ud. Har du selv en jolle er du også velkommen til at sejle ud med os.

Det er både for erfarne sejlere, men også for dem som aldrig har prøvet det før, og bare syntes det kunne være sjovt at prøve. Her sejler vi også over hele sommeren, men igen ring eller skriv på juniorerne@ishoejsejlklub.dk hvis du kigger forbi, så sikrer vi der er nogen til at tage imod dig.

Efterårstur

Traditionen tro vil der blive en efterårstur i 2022, denne planlægges at gå til Holbæk, hvor Nationalmuseet har et skibsværft – der vil blive en rundvisning.

Datoen er fastsat til den 8. oktober 2022 så afsæt dagen allerede nu.

Der vil dog være en deltager begrænsning på max. 35 prs. Invitation udsendes når alle detaljer er på plads.

Diverse

Onsdag den 10. august holder bestyrelsen møde.

Det er muligt at træffe repræsentanter for Bestyrelsen fra kl. 17.00 hvis man har noget man ønsker drøftet, eller bare vil møde et Bestyrelses medlem.