Hvad sker der i Ishøj sejlklub i januar 2023

Godt nytår til alle, vi i Bestyrelsen håber at vi får et godt og oplevelsesrigt år både på havet og i livet omkring klubben. Vi i bestyrelsen vil gøre hvad vi kan.

Lørdag den 07. januar kl. 15.00 afholdes der Nytårskur på første sal i sejlklubben. Mød op og ønsk godt nytår til hinanden, klubben vil være vært med en lille forfriskning.

Tirsdag den 17. Bestyrelsesmøde – hvis du har noget du vil drøfte med bestyrelsen så sidder vi klar fra kl.17.00 – 18.00, så kig forbi hvis du har noget på hjertet, både ris og ros og evt. gode ideer til aktiviteter.

Lørdag den 21. afholdes der førstehjælps og brandbekæmpelses kursus for Y3 eleverne samt for instruktørerne der underviser i sejlerskolen. Dem der har tilmeldt sig får direkte besked om tidspunkter og dagsprogram.
Dette initiativ kunne måske være noget vi skal tilbyde alle klubbens medlemmer på et senere tidspunkt, lad os høre om der kunne være interesse for dette.

Junior afdelingen:
Følg Junior afdelingen på Facebook.

Sejlerskolen:
Mandage undervises der i Y3 på første salen
Onsdage og torsdage – Navigationsundervisning

Kantinen:
Pga. af rekreation oven på sygdom/operation har Sussi set sig nødsaget til at ændre lidt i åbningstiderne i januar måned. Tiderne er som følger:
Mandag tirsdag onsdag – kl. 11.30-20.00
Torsdag og fredag LUKKET
Lørdag og søndag kl.11.30-16.00

Så lidt til kalenderen i februar.
Tirsdag den 21. februar vil vi afholde vinsmagning på 1.salen i klubhuset. Kl. 18.00
Dette er et nyt initiativ vi vil forsøge os med, for at skabe lidt liv
så sæt aftenen af allerede nu, der vil blive et mindre deltager
hyggeligt. Mere herom i februars nyhedsbrevet.