Hvad sker der i Ishøj sejlklub i oktober 2022

Oktober er kendetegnet ved mangeartede aktiviteter af forskelligartede karakterer – afslutningen på sommerhalvårets samt opstarten på vinterhalvårets –  i kronologisk rækkefølger er følgende planlagt for oktober måned.

8. oktober

Afmastning af seniorsejlerskolens tre skolebåde, Svanen, Prop og Osterejen. Aktiviteterne starter kl. 10, og der forventes deltagelse af såvel instruktører som sejlerskoleelever.

9. oktober

Årets sensommertur løber af stablen, denne gang til Nationalmuseets værft i Holbæk.

12. oktober

Der afholdes bestyrelsesmøde – ønsker man at tale med bestyrelsen, kan dette ske mellem kl. 17-18 – inden selve bestyrelsesmødet

14. oktober

Seniorsejlerskolens tre skolebåde landsættes – vognmanden er bestilt til kl. 08.00

24. oktober

Første undervisningsaften for Yachtskipper 3 holdet (mandage) – specifik information sendes ud til tilmeldte elever snarest.

26. oktober

Første undervisningsaften for kursister tilmeldt onsdagsholdet i navigation, sø-sikkerhed mv. til duelighed. Specifik information sendes ud til tilmeldte elever snarest.

27. oktober

Første undervisningsaften for kursister tilmeldt torsdagsholdet i navigation, sø-sikkerhed mv. til duelighed. Specifik information sendes ud til tilmeldte elever snarest.

29. oktober

Klubstanderen stryges for den forgangne sæson – formanden holder en lille tale, og klubben er vært ved en lille forfriskning.