Hvad sker der i Ishøj sejlklub i september 2024

Så har hverdagen indfundet sig i klubben og havnen, og de daglige rutiner melder sig for vores medlemmer.

Ifølge metrologerne skulle der komme nogle rigtig gode sejler dage i september, så det er bare med at komme på vandet, når vejret arter sig.

60+

60+ holder hyggesammenkomst mandag den 8. september samt mandag den 22. september kl.09.30.
Mød op hvis du alligevel går og keder dig, og hvis du ikke keder dig så mød op alligevel.

Kølbådsafdelingen

Der er ikke flere planlagte sejladser i år.

Sejlerskolen

Praktisk sejlads fortsætter hele september måned. Der vil være praktisk eksamen for dem der ønsker det torsdag den 3. oktober, så tilmeld jer hos jeres instruktør.

Teoretisk undervisning i vinterhalvåret forventes at foregå på onsdage og torsdage (start i uge 43).

Info og tilmelding på følgende links:

Information – duelighed

Tilmelding  – Navigation og søsikkerhed – duelighed

Sensommertur

Årets sensommer tur går til Holmen i København og løber af stablen lørdag, den 5. oktober. Tilmelding Senest 27. september – nærmere herom i separat e-mail.

Bestyrelsen

Bestyrelsen holder møde mandag den 16-09. kl. 17.00, derefter et samarbejdsmøde med SKS.